گالری فرش اشکان

تولید وعرضه کننده انواع تابلو فرش در تراکم های 1000-1200-1500 شانه

گالری فرش اشکان

تولید وعرضه کننده انواع تابلو فرش در تراکم های 1000-1200-1500 شانه

تابلو فرش اشکان تولید کننده انواع قاب چوبی ,pvc ,mdf و ... و عرضه کننده انواع تابلو فرش های ماشینی با کیفیت 700-1000-1200و 1500 شانه در تراکم های 2100,2550 و 3600 در قیمت های استثنایی و مناسب می باشد.
برای دیدن طرح های بیشتر در تلگرام همراه ما باشید.
کانال تلگرام : tabloofarshashkan@

طبقه بندی موضوعی
  • ۰
  • ۰

شاید تا حالا شده باشه که به یه تابلو فرش خیره بشین و زیبایی شو تحسین کنین!
تابلو فرش به فرش هایی گفته میشه که معمولاً جنبه تزیینی دارن. این فرش‌ ها مثل تابلو قاب شده و از دیوار آویزون میشن. اکثر این نوع تابلو فرش ‌ها در اندازه‌های بین ۳۵*۵۰ و ۵۰*۶۰ و ۷۰*۱۰۰ ۸۰*۱۲۰ ۱۰۰*۱۵۰ و ۲۰۰*۳۰۰ سانتیمتر هستن.
خاستگاه این نوع فرش ها استان آذربایجان و در واقع شهر کوچیک ولی سه هزار ساله ای بنام سردروده که به خاطر سابقه طولانی و حجم عمده تولیدات این هنر، بعنوان پایتخت تابلو فرش جهان لقب گرفته. تابلو فرش‌ های دستباف سردرود به دلیل وفور طیف رنگ و ظرافت به کار رفته در اونا، از ارزش و مقبولیت بسیاری در سطح دنیا برخورداره. این تابلو فرش‌ ها اغلب در قالب پرتره بافته میشن، نقش‌های هنری، نقاشی، منظره و آیات قرآن از دیگه طرح‌های مرسوم به کار رفته در این تابلو فرش ‌ها هست که در واقع با ابتکار و به روز شدن هنرمندان قالیباف، این صنایع بومی نیز با شرایط زندگی روز و سلایق خریداران انطباق پیدا کرده.
هنر بافت تابلو فرش در شهرستان سردرود قدمت ۸۰ ساله داره به طوری که ۸۰ درصد از مردم این شهرستان به طور مستقیم یا غیرمستقیم از این هنر کسب درآمد می‌کنن.
به طور کلی، تابلو فرش در فهرست آثار معنوی میراث فرهنگی کشور ثبت ملی شده و اولین و تنهاترین اتحادیه صنف تولیدکنندگان دریافتدریافت
توضیحات: تابلو فرش کلاریس
کشور در سال ۱۳۹۰ (یعنی یه جورایی خیلی دیر!) توی شهر سردرود ایجاد شد. طبق آمار توی هر خانه شهر سردرود حتما یک دار قالی برای تابلو فرش برپاست.
اخیرا در طراحی این نوع فرشها تحول بزرگی انجام گرفته و اون طراحی نقشه‌ها با کامپیوتر و در برنامه فتوشاپ و نرم افزار مخصوصه. تابلو فرش های بافت روباتیک پدیده ای نوین در صنعت برای بافت محصولاتیه که بافت دستی آن نیازمند هزینه های بالا و زمان طولانی بوده و به دلیل ظرافت بسیار بالا خیلی دشواره. مروارید و ویرایش و افزودن ابریشم با دست ظرافت کار رو افزایش داده و دقت و سرعت بیشری به تولید محصول میده که توسط دستگاه هایی بزرگ صنعتی انجام میشه.
برای بافت یه تابلو فرش که طرح های ریز و پر پیچ و خمی داره در ابتدا، از نقشه های کاغذی استفاده می شد. بدین صورت که پس از انتخاب یک تصویر جهت بافت، تصویر مورد نظر به تناسب اندازه تابلو توسط نقاش یا با استفاده از دستگاههای چاپ تصاویر بر روی کاغذ چاپ و با تقسیم بندی شطرنجی کاغذ چاپ شده، توسط بافنده بافته می شد.
ولی با پیشرفت تکنولوژی و با استفاده از کامپیوتر و الگوریتمهای پردازش تصاویر بیتی، تصاویر مربوط به تابلو فرشها توسط نرم افزار های خاص آن به کدهایی با دو پارامتر موقعیت مکانی بر روی تصویر و رنگ هر نقطه،‌ تبدیل میشن که به این نوع نقشه ها اصطلاحاً نقشه های کامپیوتری میگن.
به طورکلی، تابلو فرش به عنوان یکی از نمادهای اصیل ایرانی در دنیا شناخته شده و اینکه عکس های شخصی، خانوادگی، بزرگان، مشاهیر و هنرمندان رو روی تارو پود تابلو فرش بافت هنری نو هست که میشه به عنوان هدیه ای گرانبها و ماندگار و مخصوصا با اصالت هنر ایرانی برای عزیزان شما جالب و غافلگیر کننده باشه.
تابلو فرش را به عنوان یه هدیه ارزنده همیشه در ذهن داشته باشین. شاید یه روز خواستین هدیه بدین. خرید یه تابلو فرش بهتر از دکوری های گرون بازاره و اینکه خرید تابلو فرش حسن سلیقه شما رو هم میرسونه.

ضمنا، بهتون پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید تابلو فرش، یه سر به کانال تابلو فرش اشکان بزنین.

شمابا عضویت در کانال و یا تماس با شماره 09024091999 میتونین بدون واسطه و مستقیم از فروشنده خریداری کنین.

  • ۹۸/۰۲/۲۱
  • محسن زارعدوست

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی